دانلود مبانی نظری متغیر هوش هیجانی

دانلود مبانی نظری متغیر هوش هیجانی

توضیحات:

هوش هیجانی

Emotional Intelligence

مبانی نظری، یک چارچوب پایه‌ ای است که تمام طرح پژوهش بر آن چیده می‌ شود و بر اساس نظریه‌ ها و مطالعات دانشمندان پیشین می‌ باشد. بررسی مبانی نظری پیشینه، نقدی از دانش موجود پیرامون موضوع تحقیق است. در فصل دوم پایان نامه ها و رساله های دانشجویی، لازم است که مبانی نظری غنی، به‌روز و معتبری از متغیر های استفاده شده در تحقیق ارائه شود. بر همین اساس، فصل دوم که با عنوان “مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق” بیان می شود، معمولاً طولانی ترین فصل پایان نامه بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

به همین منظور و جهت کمک به دانشجویان و محققین محترم جهت تسریع روند نگارش پایان نامه و دسترسی راحت و سریع به مبانی نظری متغیر مورد تحقیق، فایل پیشینه و مبانی نظری متغیر هوش هیجانی در 11 صفحه ی ورد (تیتر B Lotus با فونت 14) آماده شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

تیترهای عنوان شده در فایل ورد:

تعریف هوش هیجانی

ابعاد هوش هیجانی

نظریات هوش هیجانی

دیدگاه های هوش هیجانی

هوش هیجانی و مؤلفه‌ های آن

منابع فارسی و لاتین (منابع فارسی از سال 1399 به بعد و منابع فارسی از سال 2017 به بعد)

در صورتی که به مبانی نظری متغیر خاصی نیاز دارید، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید. آیدی تلگرام ادمین سایت روان پوینت: Ravanpoint_admin@

همچنین آدرس ایمیل جهت ارتباط مستقیم با ادمین: Ravanpoint.ad@gmail.com

همچنین ببینید:

دانلود پاورپوینت هوش هیجانی

پاورپوینت کاربرد هوش هیجانی

دانلود مبانی نظری متغیر هوش هیجانی

دانلود مبانی نظری متغیر هوش هیجانی

قیمت:

20 هزار تومان

قسمتی از مطالب داخل ورد:

پیشینه هوش هیجانی را می‌ توان در ایده‌ هاي وکسلر به هنگام تبیین جنبه‌ هاي غیر شناختی هوش عمومی جستجو کرد. وکسلر درباره هوش می نویسد: کوشیده‌ ام نشان دهم که علاوه بر عوامل هوشی، عوامل غیر هوشی ویژه‌ اي نیز وجود دارد که می‌ تواند رفتار هوشمندانه را مشخص کند، نمی‌ توانیم هوش عمومی را مورد سنجش قرار دهیم مگر اینکه آزمون‌ ها و معیارهایی نیز براي سنجش عوامل غیر هوشی در برداشته باشیم.

وکسلر درصدد آن بود که جنبه‌ هاي غیر شناختی هوش عمومی را باهم بسنجد. گاردنر هوش را مشتمل بر ابعاد گوناگون (زبان، موسیقیایی، منطقی، ریاضی، جسمی، میان‌ فردي و درون‌ فردي) می دهند. او وجوه شناختی مختلفی را با عناصري از هوش غیر شناختی یا به گفته خودش “شخصی” ترکیب کرده است.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *