دانلود مبانی نظری متغیر افسردگی

دانلود مبانی نظری متغیر افسردگی

توضیحات:

افسردگی

Depression

مبانی نظری، یک چارچوب پایه‌ ای است که تمام طرح پژوهش بر آن چیده می‌ شود و بر اساس نظریه‌ ها و مطالعات دانشمندان پیشین می‌ باشد. بررسی مبانی نظری پیشینه، نقدی از دانش موجود پیرامون موضوع تحقیق است. در فصل دوم پایان نامه ها و رساله های دانشجویی، لازم است که مبانی نظری غنی، به‌روز و معتبری از متغیر های استفاده شده در تحقیق ارائه شود. بر همین اساس، فصل دوم که با عنوان “مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق” بیان می شود، معمولاً طولانی ترین فصل پایان نامه بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

به همین منظور و جهت کمک به دانشجویان و محققین محترم جهت تسریع روند نگارش پایان نامه و دسترسی راحت و سریع به مبانی نظری متغیر مورد تحقیق، فایل پیشینه و مبانی نظری متغیر افسردگی در 12 صفحه ی ورد (تیتر B Lotus با فونت 14) آماده شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی های این فایل این است که تمامی موارد نگارشی در آن رعایت شده و شما پس از دانلود فایل کافی است مطالب فایل را کپی کرده و در پایان نامه ی خود وارد کنید. این فایل نسبت به فایل اصلی پارافرایز شده است.

تیترهای عنوان شده در فایل ورد:

تعریف افسردگی

علائم و نشانه ها

روش‌ های مداخلاتی مؤثر برای درمان این اختلال

ملاک های اساسی بر اساس DSM-5

انواع اختلالات افسردگی

دیگر طبقه بندی‎ های مربوطه

سبب‌ شناسی

منابع فارسی و لاتین (منابع فارسی از سال 1398 به بعد و منابع فارسی از سال 2017 به بعد)

در صورتی که به مبانی نظری متغیر خاصی نیاز دارید، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید. آیدی تلگرام ادمین سایت روان پوینت: Ravanpoint_admin@

همچنین آدرس ایمیل جهت ارتباط مستقیم با ادمین: Ravanpoint.ad@gmail.com

همچنین ببینید:

پاورپوینت افسردگی

اختلال افسردگی

افسردگی و اختلالات جسمی

دانلود پرسشنامۀ افسردگی، اضطراب، استرس (DASS) (1995)

دانلود مبانی نظری متغیر افسردگی

قیمت:

20 هزار تومان

قسمتی از مطالب داخل ورد:

تعریف: 

اختلال ذکر شده، یکی از مهم‌ ترین علل ناتوانی در تمام کشورهاست و از شایع ­ترین اختلالات روانی است که به عنوان مشکل بهداشت جهانی در تمامی فرهنگ‌ ها خود نمایی می‌ کند. افراد کمی وجود دارند که افسردگی را در طول مدت زندگی تجربه نکرده باشند، شیوع آن در طول عمر در جمعیت عمومی بین 6 تا 25 درصد می ­باشد و انتظار می­رود تا سال 2021 از نظر بار بیماری­ ها رتبه دوم را به خود اختصاص دهد. همچنین این اختلال به دلیل شیوع بالای آن به عنوان مشکل اساسی برای سلامت عمومی محسوب می ­شود.

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *