دانلود مبانی نظری متغیر اختلالات یادگیری

دانلود مبانی نظری متغیر اختلالات یادگیری

توضیحات:

متغیر اختلالات یادگیری

Learning disability

مبانی نظری، یک چارچوب پایه‌ ای است که تمام طرح پژوهش بر آن چیده می‌ شود و بر اساس نظریه‌ ها و مطالعات دانشمندان پیشین می‌ باشد. بررسی مبانی نظری پیشینه، نقدی از دانش موجود پیرامون موضوع تحقیق است. در فصل دوم پایان نامه ها و رساله های دانشجویی، لازم است که مبانی نظری غنی، به‌روز و معتبری از متغیر های استفاده شده در تحقیق ارائه شود. بر همین اساس، فصل دوم که با عنوان “مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق” بیان می شود، معمولاً طولانی ترین فصل پایان نامه بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

به همین منظور و جهت کمک به دانشجویان و محققین محترم جهت تسریع روند نگارش پایان نامه و دسترسی راحت و سریع به مبانی نظری متغیر مورد تحقیق، فایل پیشینه و مبانی نظری متغیر اختلالات یادگیری در 17 صفحه ی ورد (تیتر B Lotus با فونت 14) آماده شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی های این فایل این است که تمامی موارد نگارشی در آن رعایت شده و شما پس از دانلود فایل کافی است مطالب فایل را کپی کرده و در پایان نامه ی خود وارد کنید. این فایل نسبت به فایل اصلی پارافرایز شده است.

تیترهای عنوان شده در فایل ورد:

تعریف ناتوانی یادگیری

طبقه بندی مشکلات یادگیری

تفاوت های جنسیتی در ناتوانی های یادگیری

انواع ناتوانی های یادگیری

شیوع دانش آموزان با ناتوانی یادگیری

ویژگی های کلی کودکان با ناتوانی یادگیری

علل ناتوانی های یادگیری

طبقه بندی ناتوانی های یادگیری

پیش نیازهای شناختی خواندن

ویژگی دانش آموزان دارای مشکل خواندن

اثرات ناتوانی کودکان بر خانواده

برنامه ها و راهبردهای آموزشی / درمانی

منابع فارسی و لاتین (منابع فارسی از سال 1398 به بعد و منابع فارسی از سال 2016 به بعد)

در صورتی که به مبانی نظری متغیر خاصی نیاز دارید، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید. آیدی تلگرام ادمین سایت روان پوینت: Ravanpoint_admin@

همچنین آدرس ایمیل جهت ارتباط مستقیم با ادمین: Ravanpoint.ad@gmail.com

همچنین ببینید:

دانلود مبانی نظری متغیر افسردگی

دانلود مبانی نظری متغیر هوش هیجانی

پاورپوینت رسانه و سلامت روان

پاورپوینت فضای مجازی برای کودکان

دانلود مبانی نظری متغیر اختلالات یادگیری

قیمت:

20 هزار تومان

قسمتی از مطالب داخل ورد:

طبقه بندی مشکلات یادگیری

نظام های طبقه بندی بر اساس اهداف گوناگونی انجام می شوند. نظام های طبقه بندی علت شناختی مشکلات یادگیری را بر مبنای منشاء آنها طبقه بندی می‌کنند که می توان آن را به طرق گوناگونی اندازه گیری کرد. در نظام های علت‌شناختی، باید بین دو نظام طبقه بندی تمایز قائل شد. نخست نظام هایی که در آن مشکل مشخص است و دوم نظام هایی که بر اساس علت فرضی قرار دارند. در نظام های طبقه بندی کارکردی، مبنای طبقه بندی از علت مشکل به اندازه گیری سطح فعلی عملکرد کودک تغییر پیدا می کند.

در این نظام غالبا دو گروه از کودکان را بر مبنای اندازه گیری هوش از یکدیگر جدا می کنند؛ اولین گروه شامل کودکانی هستند که سطح رشد عقلی آنها به صورت واضح از حد متوسط کمتر است و به این ترتیب احتمال دارد در دامنه ای از تکالیف ذهنی به خوبی همسالان خود عمل نکنند. این کودکان را غالبا “دیرآموز” و در موارد شدیدتر “معلول ذهنی” می نامند.

دومین گروه شامل کودکانی است که سطح کلی رشد آنها طبیعی است اما در عین حال در زمینۀ تکلیف معینی مانند خواندن به طور خاص مشکل دارند و هنگام ارزیابی در نیمرخ عملکرد کودک دارای مشکلات اختصاصی، معمولا بین سطح پیشرفت آنها در حوزۀ خاصی که در آن مشکل دارند با سطح پیشرفت شان در سایر حوزه های کارکرد شناختی، ناهمگونی و تفاوت زیادی وجود دارد؛  به چنین کودکانی در انگلیس “کودکان با مشکلات یادگیری اختصاصی”و در آمریکا ” کودکان دارای ناتوانی یادگیری گفته می شود

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *