دانلود مبانی نظری متغیر رسانه‌های اجتماعی

دانلود مبانی نظری متغیر رسانه‌های اجتماعی

توضیحات:

رسانه‌های اجتماعی

social media

مبانی نظری، یک چارچوب پایه‌ ای است که تمام طرح پژوهش بر آن چیده می‌ شود و بر اساس نظریه‌ ها و مطالعات دانشمندان پیشین می‌ باشد. بررسی مبانی نظری پیشینه، نقدی از دانش موجود پیرامون موضوع تحقیق است. در فصل دوم پایان نامه ها و رساله های دانشجویی، لازم است که مبانی نظری غنی، به‌روز و معتبری از متغیر های استفاده شده در تحقیق ارائه شود. بر همین اساس، فصل دوم که با عنوان “مبانی نظری و پیشینه ی تحقیق” بیان می شود، معمولاً طولانی ترین فصل پایان نامه بوده و زمان زیادی را به خود اختصاص می دهد.

به همین منظور و جهت کمک به دانشجویان و محققین محترم جهت تسریع روند نگارش پایان نامه و دسترسی راحت و سریع به مبانی نظری متغیر مورد تحقیق، فایل پیشینه و مبانی نظری متغیر رسانه های اجتماعی در 11 صفحه ی ورد (تیتر B Lotus با فونت 14) آماده شده و در اختیار شما قرار گرفته است.

از دیگر ویژگی های این فایل این است که تمامی موارد نگارشی در آن رعایت شده و شما پس از دانلود فایل کافی است مطالب فایل را کپی کرده و در پایان نامه ی خود وارد کنید. این فایل نسبت به فایل اصلی پارافرایز شده است.

تیترهای عنوان شده در فایل ورد:

تعریف رسانه‌ های اجتماعی

مزایای رسانه‌ های اجتماعی

معایب رسانه‌ های اجتماعی

پیامد های منفی استفاده از رسانه‌ های اجتماعی در نوجوانان

پیامد های منفی استفاده از رسانه‌ های اجتماعی در بزرگسالان

استفاده از رسانه‌ های اجتماعی و اضطراب اجتماعی

رسانه‌ های اجتماعی و توسعه‌ های اقتصادی

دسترسی داشتن به انواع رسانه‌ های اجتماعی

نقش رسانه‌ های اجتماعی در تبلیغات

ویژگی‌ های رسانه‌ های اجتماعی آنلاین

انواع رسانه های اجتماعی (همراه با شکل انواع رسانه های اجتماعی)

کارکرد رسانه های اجتماعی

منابع فارسی و لاتین (منابع فارسی از سال 1398 به بعد و منابع فارسی از سال 2016 به بعد)

در صورتی که به مبانی نظری متغیر خاصی نیاز دارید، کافی است با کارشناسان ما در ارتباط باشید. آیدی تلگرام ادمین سایت روان پوینت: Ravanpoint_admin@

همچنین آدرس ایمیل جهت ارتباط مستقیم با ادمین: Ravanpoint.ad@gmail.com

همچنین ببینید:

دانلود مبانی نظری متغیر افسردگی

دانلود مبانی نظری متغیر هوش هیجانی

پاورپوینت رسانه و سلامت روان

پاورپوینت فضای مجازی برای کودکان

دانلود مبانی نظری متغیر رسانه‌های اجتماعی

قیمت:

20 هزار تومان

قسمتی از مطالب داخل ورد:

تعریف رسانه های اجتماعی:

رسانه‌ های اجتماعی مجموعه‌ ای از برنامه‌ های وابسته به اینترنت است که با اتکا به تکنولوژی و بنیان‌های تحت وب، این امکان را فراهم می‌ کند تا محتوای تولید شده توسط کاربران تبادل شود. بر همین‌ اساس هر فرد می‌ تواند به‌ آسانی و در زمان کوتاهی، به اطلاعات زیادی دسترسی پیدا کند. این اطلاعات می‌ تواند از نوع صدا، تصویر، ویدیو، متن و سایر محتواهای قابل‌ استفاده باشد (بصیریان جهرمی، 1400).

قرار دادن موارد مورد علاقه در رسانه‌ های اجتماعی توسط کاربران به‌ حدی خوشایند است که بدون آن زندگی برای دسته ی زیادی از افراد سخت می‌ شود. آنچه در استفاده از این رسانه‌ ها اهمیت دارد این است که ایده‌ های جدید در هر جامعه‌ ای به‌ راحتی در دسترس همه ی افراد قرار می‌ گیرد و به‌ سرعت گسترش می‌ یابد. امروزه مفهومی به نام «جهانی‌ شدن» به واسطه ی رسانه‌ های اجتماعی شکل گرفته و تحقق پیدا کرده است (بصیریان جهرمی، 1400). 

رسانه‌های اجتماعی نقش مفیدی در تحقیقات روان‌ شناختی دارند؛ برای مثال می‌ توان از طریق فیسبوک به بسیاری از افراد و بیماران دسترسی پیدا کرد (رایان، 2019)؛ همچنین با استفاده از رسانه‌ های اجتماعی می‌ توان در زمینۀ اجرای مداخلات روان‌ شناختی و انجام غربالگری فعالیت کرد (مرچنت و همکاران، 2019).

نظری بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *